Τα προφυλακτικά του Ασπρίγια…

Τα προφυλακτικά του Ασπρίγια…

Φαουστίνο Ασπρίγια… Ένα όνομα μια ιστορία. Κολομβιανός ποδοσφαιριστής ή πιο σωστά άσσος του ποδοσφαίρου. Γεννήθηκε το 1969 και σήμερα είναι 49 ετών. Προσφάτως είχε πρόταση για να πρωταγωνιστήσει σε ταινία πορνό, την οποία και αρνήθηκε. Ο Φαουσίντο Ασπρίγια έγινε διάσημος εξαιτίας των επιδόσεών του εντός του αγωνιστικού χώρου. Ωστόσο, απέδειξε πως είναι και δεινός επιχειρηματίας. Ο άλλοτε αστέρας της Πάρμα και της εθνικής Κολομβίας κυκλοφορεί εδώ και καιρό μια σειρά προφυλακτικών που φέρουν το όνομά του (Tino).

Αν το έκανε για να κερδίσει επιπλέον χρήματα, οπωσδήποτε η κίνησή του είναι περισσότερο από σοφή. Τα νεαρά αγόρια αγαπούν να ταυτίζονται με αστέρες του ποδοσφαίρου. Και είναι ιδιαιτέρως σημαντικό να χρησιμοποιούν προφυλάξεις στις σεξουαλικές επαφές τους. Σε πρόσφατη έρευνα που έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα ποσοστά ήταν ανησυχητικά. Οι νέοι άνδρες ηλικίας 16-24 ετών δεν σκέφτονται καν να πάρουν προφυλάξεις ούτε στις γνωριμίες της μιας βραδιάς, βάζοντας έτσι σε κίνδυνο την υγεία τους. Ο Ασπρίγια έπραξε σπουδαία, λανσάροντας προφυλακτικά με την επωνυμία του. Ας μην ξεχνάμε πως κατάγεται από την Κολομβία όπου τα σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα αποτελούν μάστιγα.

Previous Τα συχνότερα λάθη που γίνονται με τα προφυλακτικά
Next Στην Ινδία τα προφυλακτικά διαφημίζονται μόνο βράδυ

About author

You might also like

Προφυλακτικα - Ειδησεις

Βλάπτει το πορνό σε Virtual Reality

Κινδύνους επιφυλάσσει για την υγεία των θεατών το πορνό που προβάλλεται μέσω εικονικής πραγματικότητας, αφού οι χρήστες βιώνουν φαινομενικά όσα προβάλλονται και παραμένουν θεατές. Όπως αναφέρει πρόσφατη έρευνα από το

Προφυλακτικα - Σεξ

Ένα βήμα πιο κοντά στο ανδρικό χάπι αντισύλληψης

Το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει κοινωνοί μερικών εξαιρετικών ιδεών ανδρικής αντισύλληψης, όπως για παράδειγμα τα προφυλακτικά που μπορούν να ψεκάζονται στο ανδρικό μόριο ως σπρέι. Η αλήθεια όμως είναι πως

Προφυλακτικα - Ειδησεις

Στην Ινδία τα προφυλακτικά διαφημίζονται μόνο βράδυ

Οι Αρχές της Ινδίας απαγόρευσαν στα τέλη του 2017 τις διαφημίσεις προφυλακτικών από την τηλεόραση κατά τη διάρκεια της ημέρας… Ο λόγος; Το «μέτρο» ανήκει σε κανονισμούς κατά των «χυδαίων»