Οι μετοχές των εταιριών προφυλακτικών έπεσαν, μόλις η Κίνα εγκατέλειψε την πολιτική για το ένα παιδί

Οι μετοχές των εταιριών προφυλακτικών έπεσαν, μόλις η Κίνα εγκατέλειψε την πολιτική για το ένα παιδί

Οι μετοχές των εταιριών που κατασκευάζουν πάνες, καροτσάκια και άλλα βρεφικά προϊόντα ενισχύθηκαν σημαντικά μετά την απόφαση της Κίνας να εγκαταλείψει την πολιτική που αφορούσε το ένα παιδί ανά οικογένεια. Αντίθετα τα πράγματα ήταν πολύ άσχημα για τις μετοχές των εταιριών που κατασκευάζουν προφυλακτικά, αφού οι τιμές τους πήραν την κατηφόρα, εξαιτίας της ίδιας ακριβώς απόφασης της κινεζικής κυβέρνησης.

Οι επενδυτές ποντάρισαν στην έκρηξη των πωλήσεων για τις εταιρίες που κατασκευάζουν βρεφικά και κάθε είδους παιδικά προϊόντα, αφού το κομμουνιστικό κόμμα της Κίνας, ανακοίνωσε πως όλα τα παντρεμένα ζευγάρια θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να κάνουν δυο παιδιά αντί για μόλις ένα, που ήταν το όριο μέχρι τώρα. Τα οικονομικά κύματα που προκάλεσε αυτή η απόφαση ταξίδεψαν μέχρι τη Νέα Ζηλανδία, της οποίας το νόμισμα είδε την τιμή του να ενισχύεται εξαιτίας των εκτεταμένων εξαγωγών γαλακτοκομικών προϊόντων τις οποίες διεξάγει η συγκεκριμένη χώρα.

Οι αναλυτές εκτιμούν πως η χαλάρωση των ορίων σε ότι αφορά τις γεννήσεις στην Κίνα, συνεπάγονται την αύξηση των γεννήσεων για την πενταετία μετά το 2017 μεταξύ των 3 και 6 εκατομμυρίων κάθε χρόνο. Αξίζει να σημειωθεί πως η Κίνα που είναι η πολυπληθέστερη χώρα παγκοσμίως με 1.4 δισεκατομμύρια πολίτες, έχει αυτή τη στιγμή περί τα 16.5 εκατομμύρια γεννήσεις κάθε χρόνο, κάτι που σημαίνει πως αυτές αναμένεται να αυξηθούν κατά 18% με 36% κάθε έτος για την πενταετία που ξεκινά το 2017.

Η πολιτική του περιορισμού στο ένα παιδί ανά οικογένεια ξεκίνησε το 1979, προκειμένου να ελεγχθεί η πληθυσμιακή έκρηξη στη χώρα, σε μια περίοδο που η Κίνα πλήττονταν από εκτεταμένη και ακραία φτώχεια. Οι αναλυτές υποστήριξαν πως με το ετήσιο κόστος ανατροφής ενός παιδιού να εκτιμάται στα 40.000 yuan (£4.100 αγγλικές λίρες), οι έξτρα γεννήσεις θα μεταφραστούν στο να ξοδεύονται επιπλέον 120-240 δισεκατομμύρια yuan από τους καταναλωτές κάθε χρόνο, κάτι που αντιστοιχεί στο 4%-6% των συνολικών πωλήσεων λιανεμπορίου σε όλη την Κίνα.

Ένας από τους μεγαλύτερους νικητές στις οικονομικές αγορές ήταν η China Child Care, η οποία κατασκευάζει προϊόντα περιποίησης της επιδερμίδας και των μαλλιών για βρέφη και παιδιά, αφού οι μετοχές της εκτοξεύθηκαν σε κέρδη 40% στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ. Μεγάλος χαμένος, η ιαπωνική εταιρία κατασκευής προφυλακτικών Okamoto η οποία είδε τις μετοχές της να κατρακυλούν καταγράφοντας απώλειες της τάξης του 10% μέσα σε μια μόλις ημέρα στο χρηματιστήριο του Τόκιο.

Ορισμένοι πάντως από τους αναλυτές θεωρούν πως η αύξηση των γεννήσεων δεν θα είναι τόσο μεγάλη όσο προβλέπουν οι περισσότεροι, κυρίως εξαιτίας του κόστους ανατροφής ενός δεύτερου παιδιού καθώς και λόγω άλλων παραγόντων που μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά. Αυτοί οι αναλυτές πιστεύουν πως αυτή η έκρηξη στην αξία των μετοχών εταιριών που σχετίζονται με τα προϊόντα βρεφικής και παιδικής φροντίδας, μπορεί να είναι παροδικό φαινόμενο.

Previous Η πλειοψηφία των gay ανδρών δεν χρησιμοποιεί προφυλακτικό
Next Τα πλεονεκτήματα των προφυλακτικών με ραβδώσεις και κουκίδες

About author

You might also like

Προφυλακτικα Durex 0 Comments

Τα πλεονεκτήματα των προφυλακτικών με ραβδώσεις και κουκίδες

Δεν υπάρχει ένα προφυλακτικό που να ταιριάζει σε όλους, αφού ο καθένας μας είναι μοναδικός πνευματικά και ψυχολογικά, αντιλαμβάνεται με διαφορετικό τρόπο την ερωτική απόλαυση και έχει τον δικό του

Προφυλακτικα - Σεξ

Μην αφήνετε το στρες να επηρεάσει τη σεξουαλική σας ζωή

Στο σύγχρονο περιβάλλον των εξαντλητικών και ξέφρενων ρυθμών και της απαιτητικής καθημερινότητας το άγχος και το στρες αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα και πλέον συνηθισμένα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει

Προφυλακτικα - Εφαρμογη

Ποιοι πραγματικά χρειάζονται XL προφυλακτικό

Οι περισσότερες γυναίκες είχαν κάποια στιγμή της ερωτικής τους ζωής έναν παρτενέρ που υποστήριζε πως χρειάζεται να φοράει XL προφυλακτικό και η συντριπτική πλειοψηφία από αυτές πάντα ήθελαν να του

0 Comments

No Comments Yet!

You can be first to comment this post!

Leave a Reply